De-ale animalelor...

>> marți, 27 octombrie 2009

Era o dată, ca niciodată trei domniţe pisicuţe (Milky, Rosy şi Fify). Ele erau foarte strîns legate una de cealaltă la bine şi la rău. Dar într-o bună zi, Fify a decis să devină independentă, să-şi înceapa cariera solo la vînat; celelate pisicuţe s-au supărat.





Aşa...., puţin mai la stînga...., capul mai sus.... Nu te mişca: cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeese !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Model Ciucurica :"Pot avea şi eu o copie?"


A zis cumva cineva că eu şi pisica 
nu ne înţelegem bine...? Cel puţin noi nu putem trăi una faţă de cealaltă:)




În sfîrşit mi-am făcut temele, acum mă pot juca liniştit. Oare Ciucurica e liberă...?








Buh! Am reuşit să te sperii?.... :)






2 comentarii:

Parascovia 27 octombrie 2009 la 19:27  

Aceste poze ne amintesc copilăria, mulţumesc Diana pentru aceste poze interesante !!!

Anonim 28 octombrie 2009 la 20:54  

Super!!!!

free counters

English vs. Le francais

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP